۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۶۳۳۵۰۶
پیشنهادات حجت الاسلام رضوی مهر به مناسبت پاسداشت سردار مقاومت؛

مجامع استانی طلاب تاچهل شب مجلس بصیرت بگیرند| یادمان شهید سلیمانی ساخته شود

مجامع استانی طلاب تاچهل شب مجلس بصیرت بگیرند| یادمان شهید سلیمانی ساخته شود
به جهت عظمت نام شهید حاج قاسم سلیمانی مجامع استانی نمایندگان طلاب تا چهل شب برنامه بصیرتی داشته باشند و یادمان ایشان در سراسر کشور ساخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آیه «من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا» نسبت به جنایت جدید دولت کم شعور آمریکا در به شهادت رساندن سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی واکنش نشان داد و اظهار داشت:بار دیگر دست جنایتکار آمریکا، صهیونیسم و مزدوران نفوذی در منطقه باعث شد تا داغی عظیم بر جبهه مقاومت اسلامی تحمیل شود.

وی افزود: ما ضمن تبریک و تسلیت به پیشگاه پیشوای فرزانه نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت آیتالله خامنه ای به مناسبت شهادت عمار زمان و مالک اشتر زمان اعلام می کنیم آمریکایی ها باید پنبه ای که چهل سال است در گوش خود فرو کرده اند و افکار صهیونیسم گوش آنها را کر و چشمان آن ها را کر کرده است بدانند به عدد هر موی سر حاج قاسم سلیمانی هزار آمریکایی را در منطقه به خاک و خون خواهیم کشید.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با تأکید بر این که قطعا منطقه خاورمیانه به باتلاق بزرگ آمریکایی ها و صهیونیست ها تبدیل خواهد شد، گفت: امروز باید صنایع آمریکا به فکر ساختن تابوت های حمل جنازه های سربازان خود از خلیج و از خاورمیانه باشد.

وی تصریح کرد: قطره قطره خون مقدس این شهید عزیز و سرافراز، حیات دوباره ای به جبهه مقاومت اسلام ناب محمدی است و این علمدار رشید جبهه مقاومت اسلامی که به وسعت آن دل های آزادگان جهان خواهد بود، یک نفر و یک تن نیست بلکه یک جریان مستمر، مبارز و زمینه ساز ظهور مهدی آل محمد(عج) است.

نائب رییس مجمع نمایندگان طلاب خاطرنشان کرد: ما به استان های سراسر کشور پیشنهاد می دهیم با اقامه مجلس بصیرت افزایی، سوگواری ومجلس یاد و نام شهید سلیمانی، مکتب بزرگ ایشان را که همانا مکتب تربیت نیروهای مخلص، رزمنده، ولایت مدار، جهادی و مخالف سیاست های آمریکا و اسرائیل و امپریالیسم هست را زنده نگاه دارند.

وی در ارائه پیشنهاد به مجامع حوزوی نیز یادآور شد: از مجامع استانی از جمله مجمع نمایندگان طلاب می خواهیم در قم هر استان یک برنامه به یاد حاج قاسم سلیمانی تا چهلم ایشان برگزار کنند و بدانند همه این ها عبادت وموجب رضایت بخشی به خاطر مبارک حضرت بقیة الله(عج) و نائب ایشان است و در این راستا خوب است که نمایندگان طلاب برنامه های خوبی را برگزار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر عنوان کرد: به همه مسؤولان استانی گلزارهای شهدا پیشنهاد می‌شود که در سراسر ایران یک یادمان و نشان از این شهید به عنوان علمدار شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و شهدای آزادی بخش و شهدای بین الملل را ایجاد کنند.

وی شهادت حاج قاسم سلیمانی را موجب زنده شدن روح جهاد و مقاومت در منطقه دانست و ابراز داشت: ما همه کشورهای دوست و برادر را دعوت می کنیم که میدانی را به نام شهید حاج قاسم سلیمانی در عراق، سوریه، ترکیه، لبنان و فلسطین ایجاد کنند تا همانگونه ای که این شهید دل های همه مسلمانان چه شیعه و چه سنی را به هم نزدیک کرد شاهد ثمر بخشی خون این شهید باشیم که تأکید قرآن و روایات اهل بیت(ع) نیز بر اثر بخشی خون شهید است.

این استاد و پژوهشگر حوزه علمیه قم ضمن تبریک و تسلیت دوباره شهادت این علمدار جهاد و بصیرت به محضر امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: به آمریکایی ها و اسرائیلی های جنایتکار هشدار می دهیم که از این شب به بعد خواب راحت نخواهند داشت و باید منتظر سجیل گلوله های محور مقاومت باشند./1330/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
روحش شاد و یادش گرامی.آدمها همه می رن و تنها چیزی که از آنها باقی می مونه خوبیهاشونه. حاج قاسم مرد مثبت و گره گشایی بود برای همین گلچین شد.
0
0